Doel
2011 Schoolfeest
't het oog op dialoog

Voordat het te laat is

Iedereen weet dat de Marokkaanse jeugd een slecht imago heeft binnen de Nederlandse maatschappij. De Marokkaanse jeugd is daarom tegen prooi gelegd aan de verschillende media en politici. Hoe hebben het toch zover laten komen?

Het is tijd voor iedereen om te bewijzen dat niet alles wat de media vertelt over onze jeugd dan ook waarheid is. Ook is het tijd om de negatieve beeldvorming te verbeteren. Want door onze stilte en juist omdat de jeugd in de steek hebben gelaten, mede door gebrek aan sociale werk in Nederland, voornamelijk in Haarlem is deze situatie tot stand gekomen.

Voordat het te laat is, moeten we samen denken aan een beter toekomst over onze jeugd. Vanuit onze kant als stichting zijn wij verantwoordelijk, om onze slechte imago met alle verkregen kansen te verbeteren. Onze belangstelling gaat uit naar de volgende punten:

Onderwijs, huiswerkbegeleiding van groep 4 t/m 8 & Brugklas en klas 2.

Sport activiteiten en culturele activiteiten.

Nederlandse taal voor volwassenen.

Computer cursus voor ouderen.

Onze jeugd is onze toekomst.

Help ons met alle middelen om onze jeugd een goede toekomst te bieden. Voor meer informatie en suggesties, kunt u zich wenden tot onze e-mail adres:

info@stichtingsamenhaarlem.nl

2014 - © Stichting Samen Haarlem